luni, 28 iulie 2008

Tranzactie cu bucluc

www.deviantart.com

Vreau valuta. O stiu toate bancile din cartierul meu. Degeaba au aparut ca ciupercile dupa ploaie in ultimii 2 ani, nu ma ajuta cu nimic. Cel putin acum. Am stat la cozi infernale doar ca sa aud cu un ranjet plictisit "n'avem lire". Nu mai inteleg atunci rostul cursului...
Mi-am luat dolari. La cursul de cumparare :)))) Cand am ajuns acasa dupa jocul de-a cautarea comorii, eram cautata de banca OTP disperati ca au ramas cu gaura de 117 ron. Functionara era, pe langa incepatoare si indragostita... ca sa nu zic altceva:) Stau si ma gandesc la the big picture... eu intram intr-o banca, tipa era in cea de langa, cautandu-ma cu sufletul la gura gandindu-se ca poate, nu va mai avea ce duce la gura dupa gafa de dimineata... intr-un final, s-a trezit sora mea cu apel de la tipa care incerca la interfon sa o convinga sa vina pana jos... si-a gasit!
Plictisita, am auzit bataile disperate in geamul bancii care ma chemau inauntru... "Mi-am uitat buletinul?" "Nu..." "Ati gasit lire?" "Nici..." Atunci? "Aveti de platit inca 117 ron...s-a creat o greseala..." In toata sarada asta, n-am auzit macar intentii de scuze flescaite, ceva sa imi aminteasca de bunul simt... am fost totusi asa de indiferenta, priveam parca de undeva de sus ca si cand era normal ce se intampla... in timp ce plateam suma buclucasa, a intrat si sormea in banca, intrebandu-ma in gura mare: "Ce infractiune ai mai facut si de data asta?" Alina taci... i-am spus in gand, zambindu-i a paguba.
Ca sa ma impace, mi-a spus tipa gafaind de la atata alergat, ca ma programeaza pentru maine dupa 10 pentru lire, imi dau ei cate vreau... sper tot la cursul de cumparare:))

3 comentarii:

Anonim spunea...

In fiecare clipa,in Roamania, mai apare cate un nemultumit,inca unul si inca unul si...tot asa..."Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"-Mircea Badea.Nu credeam ca o sa ajung vreodata sa il citez pe acest jurnalist dar,din nefericire, are dreptate.

Elena Sandor spunea...

Deh... asta e sistemul, ce sa ii faci???

Anonim spunea...

cu fata sifonata de somn(ca doar era ziua mea libera)ma scol ca taraia interfonu.era de la banca ca cica mi-am uitat buletinu mai devreme. stai ma ca eu acu m-am trezit, ce banca? greseala doamna!
o cautau pe sormea.dau sa sun dupa ea,telefonul suna intr-adevar dar,...in casa:))ce infractiune o fi facut frate de o cauta astia?
era sa o comita...banca bineinteles.daca ii lasai surioara cu un gauroi de 170 de ron cu ce-si mai luau astia fantanica cu apa plata?
apropo, aveau lire?:)