sâmbătă, 24 ianuarie 2009

DUDE, WHAT'S THE NUMBER FOR 911?


Asta ca sa va lamuriti cu privire la pestrita lume americana... Gabi lucreaza pentru o companie IT din State ce a deschis in Romania un departament care rezolva problemele abonatilor (normal, doar nu aveau sa-si plateasca co nationalii, si-asa in criza, de 4 ori mai mult...). Iata ce a ajuns la urechile lui din guritele celor care ar trebui sa aiba mai mult habar de calculatoare decat oricine....

- Ajutor, Pizza Hot mi-a acaparat ecranul! (un obisnuit pop-up)

- De unde esti? - Din Romania. - Aaa, din cealalta parte a Statului.

- De unde esti? - Din Romania. - Unde e asta, in India?

- De unde esti? - Din Romania. - Stiu, stiu, e in Australia.

- De unde esti? - Din Romania. - Unde e asta? - Este o tara in estul Europei. - Pe bune? Credeam ca Europa este o tara si Franta e capitala ei.

- Buna ziua. Cum va numiti? - Sunt dl. Chu-Chu.

- Care este id-ul dvs (screen name)? Stati sa verific....IBM (citise marca ecranului).

- Trebuie sa apasati pe tasta windows. - Ce e asta? - Este tasta cu logo windows. - Dar eu nu o am... - Vedeti tasta aceea lunga, se numeste spatiu. Langa ea, sunt tastele ctrl si alt, intre care se afla tasta windows. - Oooo, am gasit-o!!!!! - Bun, acum apasati tasta F. - Unde e asta?

- Care este sistemul de operare pe care il folositi? - Nu stiu. - Va rog, restartati calculatorul si spuneti-mi ce logo va apare pe ecran. - Imi pare rau, nu vad nimic, ecranul meu este negru. - De ce? - Am inchis monitorul.

- In timp ce vorbim aproape ca iti vad fata. Semeni cu boxele.

- Buna ziua, nu ma pot conecta la net. Nu imi merge mouse-ul!

Niciun comentariu: