miercuri, 22 octombrie 2008

BACK HOME FROM USA






Am plecat. Am lasat in urma o ultima sedinta foto cu 15 minute inainte sa mergem la aeroport, asta de dragul Anei pe care am imbolnavit-o cu microbul fotografiilor. Se chinuia mititica cu un aparat nu foarte performant, imprumutat de la o matusa [am luat cina la ea in ultima seara pentru ca isi dorea sa ma cunoasca, ocazie cu care am vazut cat de disperati sunt americanii dupa gimnastele romance. Am primit niste acadele de la unchiul Anei, motiv pentru care am polemizat pe originalitatea bucatelor romanesti si m-am ales cu obligatia de a ii pregati o ciorba data viitoare]. Revenind la subiectul anterior, am vazut incantarea Anei de fiecare data cand baga cate un flash si i-am spus ca imi plac tare mult balotii de paie rotunzi. Cred ca am zeci de poze facute de ea cu balotii respectivi, cu case, pomi si multe alte alea.
Am mai lasat in urma si focul de tabara in jurul caruia ne-am strans impreuna cu o prietena de-a Anei, Sammy. Am facut in premiera C'mores, tipic american, bezele topite in foc cu ciocolata si biscuiti, o minunatie! Am adormit la o comedie proiectata pe peretele camerei de studiu, asta de ciuda ca plec si nu pot sa stau mai mult cu Ana.
Am ramas cu despartirea de la aeroport care m-a marcat... am imbratisat-o pe Ana care, tin sa va reamintesc, este o tipa foarte tare pe situatie si nu se lasa impresionata foarte usor. Isi pastreaza sentimentele pentru ea si se vrea a fi dura. Cand am strans-o in brate a inceput sa planga in hohote... asa tare m-a impresionat incat i-am spus sa se abtina ca ii curge rimelul... Imi vor ramane intotdeauna intiparite in suflet lacrimile ei sincere de sora.. I-am promis ca revin si va fi si mai frumos si am sa ma tin de cuvant pentru ca ea merita tot ce e mai bun pe lumea asta.

p.s. V-am innebunit cu Salabute;))))) multi m-au intrebat ce inseamna. Ei bine, cand Ana si Sam erau mici, singurele cuvintele pe care le mai stiau in romana erau "la culcare", "apa", "caca", "paine". Un vocabular cam sarac, as spune eu dar de baza. Atunci, Rick, a inventat un cuvant care se dorea a fi romanesc si care sa insemne... absolut orice! Buna dimineata, hai la market, esti frumoasa, ma disperi, la revedere, orice. Sa va mai spun ca 50% din discutiile noastre includeau si cate un salabute?:))))

p.p.s. Dupa calatoria in State am fost doua zile in Londra dar asta e o alta poveste...

Niciun comentariu: