miercuri, 29 octombrie 2008

Rachel Ray


Una dintre pozele cu baloti facute de Ana... mi-e asa dor de ea! Voiam doar sa mai amintesc aici pe blog o chestie ce m-a impresionat foarte tare in calatoria mea. Alergam la un moment dat printr-un supermarket dupa branza, struguri, cola si altele si am dat de un raft cu noi aparitii literare printre care si o carte de bucate scrisa de Rachel Ray pentru care am facut un "cult" ;)) am apucat doar sa vad culoarea verde de pe coperta cand Margaret si Ana m-au tarat pana la casa pentru ca nu mai era timp de poposit, ne grabeam la casa de pe lac. Mi-a fost asa ciuda ca nu mi-am cumparat-o, stiam ca la noi nu o voi gasi pana cand... in ziua plecarii, stateam la masa cu gandurile mele si mancam pancakes pentru ultima oara cand mi-a fost varata in fata o carte verde!!!! Nu va mai spun ce era, banuiti doar. Nu mi-a venit sa cred ca am primit-o pe Rachel Ray intre doua coperti :) Margaret mi-a spus ca si-a dat seama in magazin cat de mult mi-a placut cartea chiar daca am vazut-o timp de 5 secunde si mi-a facut-o cadou, asa de plecare. Multumesc!

p.s. Am incercat una dintre sutele de retete, yummy!

Niciun comentariu: